İYİ Partili Osman Ertürk Özel’den Sert Eleştiriler: “Şimşek Programı Başarısızlığın Sorumluluğu”
İYİ Parti Genel Sekreteri Osman Ertürk Özel, Avaz Derneği’nde yaptığı konuşmada, kamuoyunda "Şimşek Programı" olarak bilinen ekonomi politikalarına yönelik sert eleştirilerde bulundu. Programın hem ismi hem de uygulanış biçiminde bir "sorumluluktan kaçış" stratejisi izlenildiğini savunan Özel, dikkat çekici değerlendirmelerde bulundu. “ADINDAN BELLİ: ‘BÜYÜK TÜRKİYE’ OLMALIYDI” Özel, programın başarısızlığının şimdiden kabul edildiğini ve bu başarısızlığın faturasının önceden belirlenmiş bir isimle ilişkilendirileceğini öne sürdü. "Başarısız olacağı adından belli," diyen Özel, "Eğer başarılı olsaydı adı ‘Büyük Türkiye’ ya da ‘Erdoğan’ olurdu, ama ‘Şimşek’ olmazdı. Başarısızlığın bu programa ciro edilmesi için böyle bir isim seçildi," ifadelerini kullandı. “PROGRAM ÇALIŞIYOR DİYENLERİ ŞAŞIRTACAK” Programın "çalışmadığı" yönündeki…